Söndag, och mycket mer... eller inte

Heej heej bloggen!
Ja idag så väckte min pappa mig och Fannie runt halv nio (astidigt) ja för vi skulle vårstäda, jag sopade sen så gick jag in i stugan för jag kände mig hängig. Så där har jag vart hela dagen, bara sovit och lyssnat på musik. Efter ett tag så åkte vi hem, när vi kom hem till mamma, så hade hon tagit fram vår/sommar kläder. Vi provade det vi ville ha, Jag tog mitt och fannie tog sitt. Ja tills dess så har jag bara pratat med min tönt haha, Jag har också tjockat mig, jag åt max hamburgare sista gången jag äter skräpmat usch. Ja vi håller på att prata nu, jag får se ifall jag kommer till skolan imorrn, vill bli bättre tills valborg. Jag är väldigt ledsen för jag har inte bloggat så mycket i helgen men igår så dog min dator väldigt snabbt. Jag ska bli bättre med det. Men vi ses pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0