Snabbt inlägg.

Heej bloggen! 
Idag så gymmade jag och Hanna. hände typ en sak vet fan inte vad så vi fick typ inte gymma först. Vi väntade typ i två timmar hemma hos mig. Sen så var det en annan i kassan och då fick vi gå in. Vi gymmade typ i en timme, Det var grymt kul. Jätteskönt att träna med bästiiisen. Vi gjorde allt möjligt. Sen runt halv sju så åkte vi först hem till mig för Hanna behövde hämta sina saker och sen hängde jag med till busshållplatsen. Nu sitter jag här i min säng och ska snart äta eller duscha tror duscha. Imorgon så har vi nationella prov i no I'M DEAD. Måste plugga lite men tror jag grejar det. Efter skolan så drar jag till T-centralen för att möta upp två tjejer som köpa/byta kläder av mig sen ska jag bara hem. Jag kommer nog inte blogga mer ikväll så vi ses imorrn ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0