Nationella prov

Tjaaaaa bloggeeeen! 
Idag har det vart nationella prov i kemi. Det var lite svårt men jag klarade alla. Det var tre prov. Typ alla var lika svåra. Men jag klarade det.  Ja sen slutade vi två timmar tidigare alltså klockan ett. Jag, Fannie och Rebecca gick ner till fotbollsplanen och spelade fotboll haha eller ja fotboll......... Jag och Fannie hängde med Rebecca till konsum sen så gick hon hem. Jag och Fannie köpte två drickor. Vi gick tillbaks till fotbolls planen och var med killarna lite, sen typ runt två halv tre eller nått så gick alla hem haha. Jag har ätit lite mellis och nu tittar jag på tv. Imorgon så är det fredag. Runt fem så drar jag hem till pappa. Jag ska vara där till söndag. 
Ha det så bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0