Mitt påsklov.

Ja nu tänkte jag berätta lite om mitt påsklov, jag börjar när vi hade slutat skolan i fredags:
 
Fredags: Jag sov hos Amanda med Matilda, Arvid och Jajje haha bästa på länge!
 
 
Lördag: Jag var på badet och badade med pappa, maria fannie och William.
 
Söndag: Åkte hem från pappa. 
 
måndag: Spenderade lite tid med min mormor och morfar plus att min kusin kom och sov över och firade påsk tillsammans. 
 
Tisdag: Jag tror jag färgade mitt hår.
 
onsdag: Jag gymmade med Ella
 
Torsdag: jag köpte två bar shorts av två tjejer och typ bara chillade hela dan.
 
Fredag: Vilade min nacke hela dan.
 
Lördag: Jag var med Jacob och Arvid och efter det så var jag med Pernilla och hon sov över hos mig.
 
Söndag: Jag var i nacka forum med Julia och Tilde.
 
Måndag: Vart hemma softat sista dagen plus gjort träningspass hemma och gjort iordning till skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0