Min helg

Heej heej bloggen! 
Ja nu tänkte jag berätta om min roliga helg! 
I lördag så åkte jag och tränade simhopp lite, efter det så möte jag upp Matilda, Amanda, Jacob, Adam och Arvid i slussen, Vi åkte till södertälje centrum sen så åkte vi bil med Pappa och Maria. När vi kom hem (till min pappa) så visade jag dom lite runt, sen efter det så fixade jag mig lite iordning. Jag gjorde tre rättes middag, Jag tyckte det var jättegott. Sen var alla så gulliga så jag fick en bio kort och pengar utav alla. Mina närmaste och käraste vänner LOVEU. Ja vi hade verkligen jättekul, vi gick ner till vattnet och hade jättemysigt, vi körde lite wii och singstar sen så skrattade vi och hade jättekul. 
 
Sen idag så åkte jag, Amanda och Matilda till slussen, vi möte upp Emma, Sen så hängde Emmas kompis med oss, Vi skulle kolla ifall Justin bieber hade kommit MEN NEEEEEJ :( 
Jag ville så gärna se han men men. 
 
Min helg har varit bästa på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0