Min dag eller nått

Bilder från igår
 
Heej heej bloggen! Ledsen att jag har inte bloggat på helan dagen men har inte haft tid eller inte orkat haha. Ja jag väntade på Adam sen så gick vi hem till Sebbe lite snabbt för Adam skulle hämta sin skatebord, ja sen gick jag och Adam till konsum och köpte lite kex choklad, ja vi hade jättekul. Sen gick jag av i ösbydalen. Jag åt lite mellis när jag kom hem. Sen tittade jag lite på tv, jag tränade också lite för musiken och engelskan. Sen började jag kika några och sen gick jag ut med hunden i fina vädret. Sen så gjorde min syrra lite mat, ja sen så fixade jag mig iordning och nu ligger jag i sängen och inte gör så mycket. Ja det var min dag de haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0