Lyckad kväll igår

Ja igår så kom vi till discot, det var lite stelt men sen när låten "justin bieber baby" kom på så började alla sjunga och dansa till, Jag blev sjukt svettigt. Alla vi tjejer och killar dansade hela kvällen, det var sjukt kul. Nu vill man ha det igen eftersom det var så roligt. Kvällen blev helt lyckad :D 
Asså gud det var så himla varmt så det såg ut som jag hade duschat haha. Och mina ben, jag kunde inte gå för jag hade dansat hela kvällen haha. När discot var slut gick jag hem till Mattis, ja med Amanda och Mattis för jag hade mina saker där. Sen så hängde Mattis och Amanda med mig till bussen sen så åkte jag hem, jag skulle duscha men jag var så trött, jag tvättade bort mitt smink sen så gick jag och la mig, idag har jag träning, så jag ska snart gå och fixa mig iordning. Jag vet inte ifall jag kommer blogga mer idag, får se annars bloggar jag imorrn pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0