Lördag och söndag

Heej heej bloggen!
Ledsen att jag inte bloggade igår men jag hann inte. Ja runt tolv så kom Jacob och Arvid till gurra. Vi gick lite vilse när vi skulle hem till mig (jag var ute med hunden) Ja sen så tittade på bara på film och snackade efter ett tag så gick vi och köpte popcorn haha vi åt upp allt haha. Vi hade jättekul! Dom typ gick runt halv sju. Sen så kom Pernilla hit vi pratade och hade kul. Sen efter det så åt vi lite mat sen så gick vi till mölnvik och köpte lite god saker mm. Haha sen idag så gick hon hem runt elva. Idag ska jag till nacka forum med mina finaste kompisar Tilde och julia. Jag har inte träffat dom på 1 år nu. Ja men bilder kommer nu puss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0