Kväll osv

Bild från i somras
 
Ja hej bloggen!  Idag har jag inte gjort nått speciellt, har bah vart hemma medans Maria, Fannie och brorsorna var och handlade. Jag typ duschade fixade mig iordning och inte gjorde så mycket mer. När Maria och mina brorsor kom hem så grillade vi korv och marshmallows. Det var jättegått. Sen efter det så tittade vi lite på pipi på rymmen, är jag den ända som älskar den? Ja vi tittade på den sen så tittade vi på Alvin och gänget 3. Sen typ efter den så åt vi middag, det var jättegott. Sen efter det så dansade jag, Fannie och Ida haha. Nu ligger jag i min säng och ska sova. Det blir en rolig dag för mig imorrn. Men vi ses puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0