Halvsjuk

Heej heej bloggen!
Ja igår så gjorde jag inget speciellt, åkte hem till pappa, vi åt middag sen så höll jag och min syster Fannie på att snacka med en kille. Det var typ det ända vi gjorde haha. Sen på kvällen så började jag få ont i halsen. Sen idag när jag vaknade så gjorde det ont när jag svalde osv. Jag är lite hängig idag. Vet inte om jag åker till skolan får se hur sjuk jag är, jag är nog bara lite förkyld.
Idag åker jag hem till mamma. Idag hemma hos pappa så har vi bara städat och iallafall dom, jag har vart i stugan och bara tagit det lugnt lyssnar lite på musik nu, jag har sovit lite. Ja men jag blogga mer när jag kommer hem puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0