12 och 13 april

Hallå bloggen! Ledsen att jag inte bloggade igår, Ja vi slutade typ halv två, jag var kvar i skolan med Hanna en liten stund och sen när hon skulle gå så gick jag oxå. Jag åkte hem först och bah chillade lite, sen så packade jag till pappa. Jag och Fannie åkte till pappas jobb sen så åkte vi hem med pappa (haha med bil) När vi kom hem så åt vi mat och sen så myste vi och kollade på hobbit. Jag var jättetrött så jag råkade somna. Jag sov typ under hela filmen haha. Jag gick och la mig typ elva eller nått. Jag vaknade typ tio eller nått, jag har ätit lite frukost och nu sitter jag framför datorn och ska snart gå och duscha och sen ska jag nog bah chilla. IMORGON FYLLER JAG ÅR! Jag vet inte direkt vad vi ska göra vi får se. Imorgon så åker jag hem till mamma runt fyra. Men jag får se ifall jag bloggar imorrn, tror inte det. Ha det så bra så ses vi pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0