snabbt inlägg

Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på några dagar. P.g.r på haft kul och vänner. Men i lördags så var jag på grönan sista gången i år. Men jag rätt nöjd med att fått vara där 28 gånger så... ja. Det har vart kul alla dagar där på grönan. Men synd att dom tog bort extrime. Tyckte jag va dåligt. Jag var där med Bella. Vi tog lite bilder men det kommer sen. Har inte tid just nu. Men idag så var jag på donken med några kompisar sen så åkte vi hem till mig och då gick vi ut lite till ösbyträsk och hade jättemysigt. Sen så var jag tvungen att åka till tandläkaren. Så mina kompïsar hängde med mig. Sen så köpte vi lite godis och åkte hem till mig igen och kollade på film så mysigt asså! Jag kan inte ha bättre vänner. Åh.. juste jag har vart hos doktorn idag. Kollade mina leverfläkar. Imorrn runt tio så drar jag och min underbara farfar till sjukhuset och ska ta bort dom. Och sen runt tre så åker jag till tandläkaren och borra ett hål och sen så drar jag till pappa. Vet inte ifall jag kommer hinna blogga imorrn vi får se KANSKE! Men nu måste jag gå och lägga mig puss & kram <3
 
Nu kommer det bilder på mig och bella. Bilder från grönan kommer sen ses. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0