sjöliden!

Heej heej bloggen!
För två timmar sen så kom jag hem från sjöliden! Vi var ju där men klassen. Det var jätte jättekul! Jag skrattade ihjäl mig hela dagen igår.
Det var jättekul! Jag har aldrig vart så glad förut. Jag hoppas verkligen att vi kan göra om det!
Det var typ dom bästa dagarna. 
Det vi gjorde va att dom delade upp två grupper. Sen körde vi olika lekar som var as kul. Tyckte jag. Asså jag garvade så jag nästan kissade på mig hahah! Men sen på kvällen så kollade vi på Alice i underlandet. Jag garavde tillomed när vi kollade på den! Men en lite stund när filmen hade gått så var det en gullig kille som satt i mitt och en killes knä och jag lutade mot han och jag tyckte det var så mysigt. Jag är jättekär i han och han är kär i mig! Men sen runt elva på kvällen så var det en av ledarna som skulle berätta spökhistorie. När jag skulle sätta mig ner så kom det en kille och tog min stol och jag bara ramlade ner på golvet platt på rumpan så nu har jag jätteont i svanskotan. Men så satt jag och min bästakompis Moa i min stora luftmadrass. Moa tog typ hela platsen. Hahah det var lite kul! Sen så vaknade vi halv åtta och skulle äta lite frukost och sen så skulle vi packa och nu är jag hemma. Men nu håller jag på att packa lite. Jag ska till gympa läger som ligger i langö. Det ska bli kul. Men jag kommer nog inte blogga på hela helgen men bilder kommer nog (Hoppas jag) 
Men nu kommer lite bilder från sjöliden!
 



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0