Helgen!

Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på hela helgen. Men jag varit på gympa läger. Det var kul. Men nu har jag värsta träningsvärken. Jag åkte dit i fredags kl 18:00 men kom lite sent. Sen så åkte jag hem i söndags runt ett. Sen direkt när jag kom hem så duschade jag lite snappt och fixade mig i ordning sen så åkte jag direkt till nacka forum för att vara med Nicole, Hanna och kim. Vi gick där ett lite tag jag köpte ingenting (för jag hade inga pengar) Men sen efter ett tag så åkte vi till gurra lite snappt för köpa lite godis. Sen åkte vi direkt hem till mig och vi tittade lite på film. Och lite.... Vi hade superkul och jättemysigt. Men idag är det måndag och jag har vart i skolan. Det var kul att komma tillbaka. Sen efter skolan så gick jag, nicole, kim, nicoles pojkvän och en kille som heter Linus hem till hanna. Vi hade jättekul där. Men nu måste jag gå BYE!!
 
En bild från nacka och en bild från idag.
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej beeesstiiiie ! <3 i miss you vi måste träffas någon dag!!!! <3 <3 :)

2012-09-17 @ 20:53:17
URL: http://bellafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0