Förlåt bloggen.

 
 
Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på några dagar men jag har inte haft tid. 
Men nu ska jag skriva vad jag har gjort i helgen. 
 
Det jag har gjort i helgen är att vart hos pappa plus att vara med kompisar. I fredag så gjorde jag ingenting då var jag bara hemma och jag skypade men sötnosen Kim. Vi typ skypade till ett ungefär. Men det var kul och mysigt. 
I lördags så åkte jag hem till pappa. Vi hade kul där. Sen söndags (Idag) Så var jag med mina älsklingar Nicole och Hanna. Vi hade jättekul och mysigt. Men just nu så gör jag ingenting är inne på facebook och ska snart göra lite läxor. Men nu kommer det lite bilder och en film från idag. Ha en bra kväll puss <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

oj shit vad vacker du är tjejen, riktigt snygg blogg också! Ha en fin kväll, kram :)

2012-10-01 @ 20:33:27
URL: http://elintursch.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Varför pussar ni varandra ser lite lebbigt ut...

2012-10-02 @ 20:36:09
Postat av: Olivia Edström

Snygga ni är!

2012-12-12 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0