Torsdag!

Heej heej bloggen!
 
Idag är det skolan och jag var inte i skolan idag. Det var utvecklingssamtalsdag så alla va vi lediga idag fast vi fick hemuppgifter tror jag har gjort alla. Men typ hela dagen så har jag varit med Jesper, Fannie och Lucas. Vi hade kul men alla vi va osociala hahah alla höll på med sina mobiler eller datorn. Sen efter ett tag så bakade jag och Fannie en kladdkaka. Den var kladdig men god. Sen runt fyra (tror jag) så åkte Fannie hem och jag var ensam tjej hemma hos jeppe ASSÅ SHIT haha men det var kul (TYP) som vanligt så va inte nån av hos sociala bara lite men inte så mycket men i alla fall så efter ett tag runt sju tror jag så åkte jag hem. Jeppe och Lucas hängde med mig till busshållplatsen vid viks central. Sen så gick dom efter typ en minut sen så är jag hemma nu och skypar med Fannie. Det var jättekul idag. Men imorrn är det fredag och då är det sista dagen i skolan, och då ska fannie sova hos mig! Det ska bli fett NICE 
Men jag måste gå nu puss puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0