Hur min drömkille ska vara

1. Han ska vara söt
 
2. Han ska vara jättesnäll 
 
3. Han ska inte vara jättejobbig i skolan
 
4. Han ska vara högst 2 år äldre än mig.
 
5. Han ska våga pussa/krama mig för kompisar 
 
6. Han ska inte vara jätteblyg. 
 
7. Han ska våga säga "Jag älskar dig" till mig.
 
8. Han ska vara stark.
 
9.Han ska ha en bra kondition.
 
10. Han ska ha maggrutor.
 
11. Han ska kunna laga mat.
 
12. Han ska våga gå fram till mig när jag är med vem som helst. 
 
13. Ska våga hålla mig i handen. 
 
14. Ska va bra på att puss/strula.
 
15. Han ska vara social.
 
16. Han ska vara kär i mig
 
17. Han ska gilla mig.
 
18. Han ska vara rolig. 
 
19. Han ska ha en bra kläddstil. 
 
20. Vara mysig. 
 
21. Vill vara med mig.
 
22. Han ska inte vara dålig i skolan.
 
23. Han ska ha kompisar.
 
24. Han ska inte dricka, röka eller nånting annat som är äckligt. 
 
25. Ska vara kärleksfull
 
26. Han ska vara den rätta för mig. 
 
Kommentera ifall jag har glömt nått. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0