HÖSTLOV!!!!!!

Heeej heej bloggen!
 
Ja i fredags så blev det höstlov. Det är jätteskönt att slippa skolan i alla fall en vecka. 
Det jag ska göra kommer nu!
(Börja från fredag som har varit)
 
Fredag: Skola först sen hem till pappa. 
Lördag: Hemmas hos pappa. 
Söndag: Åka hem från pappa och till nacka forum med mina underbaraste vännerna! plus sova hos rebecca. 
Måndag: Vet inte riktigt va med kompisar tror jag! 
Tisdag: ska vara med kompisar. 
Onsdag: va hemma hos Fannie och gå halloween.
Torsdag: Jag vet inte riktigt. 
Fredag: VET INTE!
Lördag: VET INTE!
Söndag: VET INTE!
 
Dom dagarna som jag skrev " vet inte kommer jag väl vara med kompisar eller slappa. 
Ja det var det jag kommer göra hela höstlovet. Jag vet inte ifall jag kommer blogga kanske nått (tror jag) 
Men bilder kommer alltid.
 
Nu kommer det några bilder jag tog nyss 
Ha det bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0