Helgen.

heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har skrivit nått på några dagar, men jag har inte haft tid plus att mitt internet lagar lite!
Men i igår hade jag sjukt roligt med mina kompisar! Asså shit vad jag älskar dom! Dom betyder sjukt mycket för mig. Men först var vi hemma hos Moa (en kompis) vi hade sjukt roligt där. Sen så skulle hon äta middag sen så var hannas föräldrar jättesnälla så jag och min kompis Fannie fick äta där det var jättegod middag! Sen så fixade vi oss i orning sen så kom moa hem till hanna sen efter ett tag så va vi med några underbara killkompisar! Sen så kom det ännu två par söta killar. sen så gick vi till konsum och köpte lite godis sen så gick till värmdö hallen (tror den heter så) och där spelade vi fotboll och hade jättekul där! 
 
Älskar er sjukt mycket sötisar puss på er <3
 
Men idag ska jag hem till pappa vet inte vad jag ska göra nånting haha men hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0