Halloween

tjaa alla bloggläsare! 
 
Idag så är det halloween. Typ för några minuter sen så kom jag hem från en hel galen kväll.
Vi gick typ i några hus från början då så hade dom inget godis och vi bara "Nä vi kommer nog inte få nått godis" Men vi sket i det. Så vi skulle busa för några kompis men då fick både DOM och VI pms, sen så hände det annat mellan oss men det vill inte jag ta upp. Men sen gick vi runt Mattis kvarter och då började vi få mycket godis. Sen när vi skulle gå så kom det några killar och bara skrek "BUS ELLER GODIS" typ flera gånger och då sprang vi typ och jag typ höll på att kissa ner mig för det var så kul ahahah. Vi busade sjukt mycket. Sen när vi var klara så gick vi hem till Fannie och skulle fixa godiset till var och en. Sen så skulle Ebba sova hos Fannie och Mattis sova hos Rebecca. Jag skulle hem och bara slappa. Ja så just nu så väntar jag tills jag får gå in på toan och tvätta bort det här sminket. Men jag blev skit stolt efter min smikning. 
Jag och Mattis var typ likadana. Men det här var en grym kväll. Älskar er tjejor puss på er<3
 
Nu kommer det två bilder som jag tog nyss. Det kommer några andra bilder snart! ha en bra Natt puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0