FREDAG!

Heej heej bloggen!
 
Idag så var det en konstigt morgon för mig. Jag kom en timme tidigare till skolan! Hahah jag vet klantigt av mig. men jag tittade fel på klockan. Sen när jag kom till skolan så var det helt mörkt i hela skolan (inne) sen så kollade jag på klockan och då va kl 07:00 så jag åkte hem och då tittade jag på klockan och då var klockan 07:20 och när jag var framme i ösbydalen då gick jag till den andra hållplatsen till hemmesta och då gick jag av vid kolvik. Så var jag i skolan 07:45. Det var min morgon. 
Men sen så var det skoalan det var Orienteringsdag fick alla på en timme och 13 min. Blev jättenöjd. 
Sen så var dagen så underbar. Efter skolan så var jag med hanna, moa, Kim och en jättesöt kille som heter Ärtan (Lucas) vi hade ass kul. 
sen så gick moa och sen så gick Ärtan och kim och då var jag kvar men sen så var jag tvungen att åka hem. 
men nu ska jag kolla på film bye puss puss
Ps: Nu kommer det några bilder från idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0