25 oktober.

Heej heej bloggen!
 
Idag är det torsdag och jag har varit i skolan! Jag hade ett prov idag. Det gick sådär. Sen efterskolan så hängde Fannie, Cristoppher, Lucas, Matilda och Rebecca hem till mig! Vi var inne i min syrras stuga, vi tittade lite på film och hade kul. Och min mamma va hemma (så pinsamt) Min mamma fick värsta PMSET. Sen så efter kanske en timme så åkte Fannie hem. Vi andra tittade fortfrande på film. Sen så åkte cristoppher och Lucas hem. Så blev det bara jag Rebecca och Matilda kvar vi hade jättekul. Vi tog lite foton och snackade lite tjejsnack. 
Men imorrn är det fredag och jag ska hem till pappa. Jag vet inte vad vi ska göra för nått men jag åker i alla fall hem på söndag. Sen på onsdag så ska jag och mina underbara vänner ska gå på halloween. Det ska bli jättekul. Jag längtar så...<3 Men just nu så tittar jag lite på och har tråkigt.
Imorrn är det sista dagen innan höstlovet. Imorrn ska jag uppträda inför hela min klass som går i musikprofilen. Jag är nervös men jag hoppas att jag klarar det! 
Jag vet inte ifall jag kommer blogga i helgen kanske... Bilder hoppas jag att det kommer! 
Nu kommer det två bilder på mig, matilda och rebecca älskar er <3
 
puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Mattis <3

älskar dig me! puss. <3

2012-10-25 @ 20:14:14
URL: http://matildasfeldt.blogg.se
Postat av: Hej hej

kan inte du spela in när du uppträder och så kan du lägga ut på bloggen? snäääällla

Svar: JO jag kan försöka <3:)
Wilma Lindahl

2012-10-25 @ 20:35:54

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0