veckan!

Heej heej bloggen! 
 
Ledsen att jag har inte bloggat på ett tag. Men jag har inte haft tid. Men i veckan så har alla 6:or varit borta. I måndags så var vi på eriksdalsbadet och skulle göra ett simtest. I tisdags så var på tekniska museumet. I onsdags (igår) så var vi på skansen. Och idag var vi på naturhistoriska riksmuseet. Imorrn ska vi bara vara i skolan. Vi skulle göra någon redovisning vad vi har gjort hela veckan eller nått. 
Men igår så var det roligaste dagen tyckte jag. Vi var på skansen och hade fett nice. 
 
Det var lite om min vecka. 
 
Imorrn är det fredag och jag vet inte vad jag ska göra då. Kanske skulle va med Lucas (min pojkvän) vi får se.  Juste glömde berätta det. I tisdags kväll när jag sov så fick jag ett mess som handlade lite kärleks sak. Men vi blev i alla fall ihop i tisdags kväll. Älskar dig otroligt mycket. 
 
Nästa vecka vet jag inte vad vi ska göra. 
Just nu skyar jag med lucas. Vi pratar inte så mycket han tittar på tv medans jag bara bloggar hihi. 
Men ha det så bra puss puss <3
 Nu kommer det bilder från hela veckan. 
 
Båda bilderna är tagna av Matilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0