Torsdag!

Heej heej bloggen!
 
Idag är det torsdag! Idag har jag vart i skolan. Det var bara tråkiga lektioner. Hela dagen i skolan höll jag på att somna. Men sen efter skolan så åkte jag hem jag åt lite snappt och gick ut en kortis med min hund Smilla och sen åkte jag till gustavsberg och möte upp en gympa kompis som jag fick åka med till Lilsved. Sen så var det träning. Jag kunde inte va me för jag har ont i halsen. Sen klockan åtta så slutade vi och du fick jag skjuts hem och nu tittar jag lite på tv. Imorrn är det fredag och då är det skola först. Sen efter skolan så vet inte jag vad jag ska göra vi får se men sen runt fem sex så drar jag och min syrra till söder för att se på bio med pappa. Jag vet inte vilken film vi ska se på hoppas att den är bra! Sen efter bion så drar jag till pappa. Jag vet inte vad vi ska göra men vi får se. På söndag så har jag i alla fall träning. Jag vet inte ifall jag kommer blogga i helgen. Kanske nått inlägg men vi får se. Men vi ses puss puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0