Status grej

Heej alla bloggläsare!
 
Nu kommer det en sak som man skulle gilla på facebook och då ska jag beskriva dom lite. 
 
Jesper: En söt kille som betyder mycket för mig. 
 
Hanna: Min besti friendo som jag saknar just nu. saknar dig skiiiitmycket min bebis<33
 
Paulina: En tjej som jag inte känner så bra men vi gick i samma skola. 
 
Malin: En tjej som är grymt snäll och som går i min klass.
 
Yasmin: En tjej som jag inte känner.
 
Lollo: En tjej som är snäll.
 
Jonte: En kille som är grymt schysst.
 
Agnes: En tjej som jag inte känner men vill lära känna bättre.
 
Josephine: En tjej som går i min parallellklass.
 
Alba: En tjej som är grymt snygg och är jättesnäll<3
 
Emilia: En tjej som är söt och är jätteduktig på gymnastik.
Sebastian: En kille som är snäll och söt.
Felice: En tjej som går i min klass som är jättesnäll och söt.
 
Lucas: En kille som är jätterolig hahah.
 
Emma: En tjej som är snäll.
 
Elin: En tjej som går i min gympagrupp som är grymt duktig och söt.
 
Fredrik: En kille som är söt och snäll.
 
Jennelie: En tjej som är skiiiiitsnygg och jätteschysst.
 
Elin: En tjej som är väldigtsnäll.
 
Josefine: En tjej som gick i min parallellklass. ( i min förra skola)
 
Tilde: En tjej som jag har känt i 8 år som jag saknar sjukt mycket <3
 
Felica: En tjej som är grymt snäll.
 
Olivia: En tjej som är grymt snäll och rolig.
 
Madde: En tjej jag gick i samma klass med saknar dig <3
 
Adam: En kille som är grymt rolig och snäll.
 
Rebecca: En tjej som betyder sjukt mycket för mig. Vi kan verkligen göra allt tillsammans älskar dig bebiii <3
 
Fannie: Min älskade syster som jag aldrig släpper taget.
 
Amanda: En tjej som går i min parallellklass plus att vi går i samma gympa grupp som är en grymt snäll och söt tjej.
 
Carl-johan: En kille som är grymt söt och snäll.
 
Rasmus: En kille som jag inte känner direkt...
 
Sara: En tjej som går i min parallellklass.
 
Olivia: En tjej som går i min skola plus gympagrupp som är grymt snäll och söt, snygg.
 
Suzette: En tjej som är typ min granne och är jättesnygg och snäll.
 
Camilla: En tjej som jag gick i samma skola med.
 
Clara: En tjej som är min bästis som betyder nått för mig som är både rolig, snäll, söt och snygg miss you <3
 
Lucas: En kille som är snäll.
 
Oskar: En kille som är snäll som jag inte känner direkt.
 
Pernilla: En tjej som är en av mina bästisar saknar dig<3
 
Julia: En tjej som är grymt rolig och snäll.
 
Alva: En tjej som är min systers kompis som är rolig.
 
Moa: En tjej som jag gick i samma skola med.
 
Debbie: En tjej som jag inte känner så bra.
 
Linnea: En tjej som jag inte vet vem det är (hon skickade en vänförfråga till mig på fb)
 
Nora: En söt tjej som jag gick i samma skola med.
 
Hanna: En tjej som går i min parallellklass.
 
Myona: En tjej som är skitsnygg som är jättetrevlig. 
 
Sarah: En tjej som går i min skola som är söt (känner din brorsa :P)
 
Savannah: En riktig snygg tjej som är super rolig.
 
Kimberly: Du är söt och snäll.
 
Silverli: En tjej som går i min skola.
 
Ulrika: En tjej som jag gick i samma skola med som är riktigt söt.
 
Agnes: En tjej som är riktigt go. Som betyder nått i mitt hjärta<3
 
Tindra: En tjej som jag gick i samma skola med.
 
Olivia: En söt tjej som går i min parallellklass. <3
 
Matilda: En tjej som är riktigt rolig som betyder nått i mitt hjärta. love you puss <3
 
Andrea: En tjej som känner av pernilla. 
 
 
Det var några som gillade på facebook som jag skulle beskriva lite om. Hoppas att ni är nöjda puss och kram hejdå!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Det var roligt att läsa igenom, du är också snäll Wilma!! :)

2012-11-01 @ 23:15:26
Postat av: Pillan!

Jag saknar dig med!!! :( <3 vi måste träffas snart!!!! :'( <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-11-02 @ 07:30:33
URL: http://pillaochilli.blogg.se
Postat av: Olivia T

Undrar en sak vilken Olivia är jag?? eller står jag med på listan???

Svar: Du är den som står " En tjej som är grymt snäll och rolig ;)
Wilma Lindahl

2012-11-02 @ 16:03:28
Postat av: Olivia T

Tack DSM <3 ;)

2012-11-02 @ 19:23:10
Postat av: Alba

Gullig du e <3

2012-11-02 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0