Söndag!

Heej heej bloggen!
 
Idag åkte jag hem från pappa. Imorse så hände det något fett konstigt med mig. Jag hade svårt att andas. Men det löste sig sen. Idag var det träning. Jag var väldigt trött idag för jag typ vaknade typ åtta, nio. Så jag var väldigt trött. Sen åkte vi hem. När jag kom hem åt jag lite och sen så gick jag till träningen. 
Efter träningen så gick jag ju hem och jag tittade lite på tv och sen åt jag middag och sen kollade jag lite på solsidan. Efter solsidan så gick jag och duschade. Så just nu skriver jag. Imorrn är det måndag och det är skola. Jag har ingen träning för vi ska ha träning på tisdag. Men då ska jag vara med Hanna, mattis och jag tror att några killar skulle va med (Vi får se) Men vi ska hem till Hanna. 
 
Jag kan skriva lite om veckan: 
 
Ja måndag har jag redan skrivit om.
På tisdag så är det träning, 
På onsdag har jag också träning, 
Torsdag kommer jag säkert va med kompisar
Sen på fredag till söndag så åker jag till Landskrona med hela gympa laget ( Laget heter Fyren) 
Ja det vi ska tävla Rm. RM= Riskmästerskapen. 
 
Jag är lite nervös men allt kommer gå bra. Vi kommer ha jättekul där nere. Så hela helgen är det Tävling. Jag kommer nog göra nått inlägg i veckan.
 
Men nu ska jag gå. (Gör inget inlägg mer idag) Så godnatt sov sött <3
 
 En bild innan jag gick till träningen!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hallå, jag ska också med :* <33

Svar: sorry visste inte det :*<3
wilmaaalindahl.blogg.se

2012-11-25 @ 21:14:43
Postat av: Z I N G O G I R L S

RC e det på hösten (Rickscupen). Haha trodee oxå det va rm förra året. Men RM e tudligem på våren :) <333
Allt bra? :)

Svar: jaha okej men nu får det stå så. Ja det är bara bra själv? :) <3
wilmaaalindahl.blogg.se

2012-11-25 @ 21:51:30
URL: http://www.ziingogirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0