Landskrona

Heej heej bloggen!
 
Typ för ungefär 20 min sen så kom jag och mamma hem från mölnvik. I skolan hade jag två lektoner So och profil (musik) Sen så var jag tvungen att gå. Jag och mamma åkte till mölnvik och köpte godis och lite mat och sen så åkte vi till siba för att handla hörlurar till mig för mina är borta. Sen där efter så åkte vi hem så jag satte på mig lite mys kläder och packade lite till, men nu är jag färdig. Jag laddar min dator och min mobil. Vi ska snart åka. Jag kanske gör nått inlägg när jag är i bussen får se. 
Men vi ses önska mig lycka till puss&kram <3
 

Kommentarer
Postat av: Matilda bääästiss <3

GUD VILKEN FIN HEADER ÄLSKLING, SAKNAR DIG BEEEBIZZ PUSS

Svar: Tack gumman din är också fin hoppas du kommer imorrn till skolan puss <3 <3
wilmaaalindahl.blogg.se

2012-12-02 @ 20:35:17
URL: http://matildasfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0