Kväll

Heej heej! 
 
Nu är klockan nånting med nio ( är inte exat) Men i alla fall, Jag är nu hemma hos pappa. Jag gör inget speciellt. Jag lyssnar på musik och håller på med datorn. 
Ja.. idag har det varit skola. Det var skit roligt när vi spelade biljard asså gud..... där fick jag verkligen värsta skratt attacken. Kommer aldrig glömma det! 
Men när vi hade mentorstid så pratade vi lite om fridluftsdag. Det kommer vara en i december. Och då sa dom att vi skulla få skriva ner tre saker vi skulle helst vilja göra som stog på tavlan. Då fanns det jättemånga saker som vi kunde göra. Men det jag skulle göra mest av allt var ERIKSDALSBADET tvåan var BOWLING och det tredje var BODYJOY. Jag hoppas verkligen jag får eriksdalsbadet. Men sen nästa vecka så ska vi också göra mycket saker. Vi ska bort typ hela veckan förutom fredag (TROR JAG) Men på måndag ska vi till eriksdalsbadet och göra ett simprov typ bara simma 250 m. Sen efter man har gjort det så ska vi få bada där i några timmar. Asså shit vi kommer ha fet roligt där. Sen på tisdag så ska vi på tekniska museumet, sen på onsdag tror jag vi skulle på skansen och sen på torsdag så skulle vi också på ett museum men det kommer jag inte ihåg vilket. 
Men jag hoppas bilder kommer då. Men det kommer bli en lyckad vecka GISSAR jag på. 
 
Men vi ses puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0