❤❤❤Hanna panna!❤❤❤

Heej alla sötnosar!
 
Idag så har jag varit med Hanna panna. Vi har haft skitkul. När hanna kom så pratade vi lite på skype sen där efter så åkte vi till gurraberg. Vi köpte skitmycket godis, och en var hello kity läsk. Vi åkte hem direkt efter. När vi kom hem så snackade vi lite och hade app kul. Vi skypade mest med sötnosen Lucas och han bror Rasmus. 
VI åt skiiit mycket godis så vi nästan kräktes men jag har lite kvar men det kommer jag inte äta. 
Hanna åkte hem för kanske en halv timme sen ungefär. En hel lyckad dag av sista höstlovsdagen. Imorrn är det skola det är kul men ändå tråkigt att den börjar. Det positiva är att man får träffa sina underbara vänner igen och det negativa är att man är så himla trött när skolan börjar. 
Jag gör inget speciellt jag skypar med my next ❤❤❤❤❤❤❤boyfriend❤❤❤❤❤❤❤
Vi prata lite om allt möjligt. Men ja ha det så bra puss  ❤
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken dålig kompis du är först är du bff med moa sen jelena sen fannie och till slut hanna kan du bestämma dej hitta en bästis som ställer upp för dej när du behöver den hjälpen inte att du tar någon annan kompis f*ck vad jag hatar just nu dej

Svar: Har du bara en bästis eller??Jag har flera bästisar det kanske du kan testa ?
wilmaaalindahl.blogg.se

2012-11-06 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0