Dålig uppdatering

Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på dom här senaste dagarna, har inte hunnit att bloggat. I onsdags så var jag med Fannie efter skolan, vi åkte till donken. Jag vet inte hur länge vi var där men det var ett tag. Sen efter det så åkte fannie hem och jag me, När jag kom hem så skypade jag med Lucas och gjorde läxor, Usch det var jättetråkigt. Sen i torsdag så var jag med Rebecca och Hanna. Vi var hemma hos Rebecca, Asså gud vi hade sjukt roligt. Asså jag älskar er sjukt mycket! <3 Sen i fredags (igår) så skulle jag egengkligen åka hem till pappa men det blev inte så. Så jag var med Mattis, Ebba, Amanada, Rebecca och Hanna vi hade sjukt roligt, Innan solen åkte ner så tittade vi ut genom fönstret hemma hos rebecca och då var det jättefint så vi gick ut och tog lite bilder (det kommer sen) Sen så hände det en sak, Jag och rebecca skulle ta ett foto tillsammans och sen så hoppade rebecca och då åkte hennes mobil ( en iphone) ur hennes ficka så den ramlade ner i vattnet så Mattis och Ebba var så himla snälla att dom hoppade i vattnet och hämtade Rebeccas mobil. Den går inte nu R.I.P Rebeccas mobil. 
Sen på kvällen så åkte alla vi hem till hanna. Sen typ runt åtta/nio så var med alla killar Gurra, Jesper, Lucas och en kille som hette Ludde. Vi alla hade sjukt roligt, vi bus ringde på alla dörrar. Sen typ runt tio så gick alla hem till Hanna och jag skulle hem. Så jag gick med alla killar. Sen så var Ludde jättesnäll och hängde med mig till busshållplatsen. Så jag kom typ hem runt 10, halv 11. Medans jag var på bussen så pratade jag med Lucas på skype, Sen när jag kom hem så skypade vi på datorn. Hahah lucas somnade. Sen så la båda på för båda skulle sova. Sen så vaknade jag typ halv 10 och jag skypade med lucas sen så var han tvungen att lägga på för han skulle äta frukost. Så medans han åt så kollade jag på film. När filmen var slut så packade jag och fixade mig iorning. Så just nu är hemma hos pappa och tittar på tv. Kanske kommer nått mer inlägg men vi får se 
Så vi ses puss 
 
Först så kommer det bilder ifrån skolan tror från igår (fredags) 
 

  Nu kommer det bilder från när vi var hemma hos Rebecca <3
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0