7 november

Heej heej bloggen!
 
Idag är det onsdag. Har inte gjort nått speciellt. Jag har vart i skolan. Jag hade skratt dagen idag. Sista lektioner så störe jag mest i klassen. Det var inte med menningen. Jag kunde inte hålla mig att skratta. Jag typ bara skrev två ord sen så pratade jag hela lektionen. ASSÅ GUD världens roligaste dag. Jag lovar jag skrattade så mycket så jag höll på att kissa på mig, men jag gjorde det inte! 
Efter skolan så var jag kvar i skolan typ i några minuter sen så åkte jag och Fannie till donken och hade jättemysig och trevligt. Sen när jag kom hem så skypade lite med sötnosen lucas. Han var jättegullig mot mig. Sen gick hag ut med hunden men jag skypade med Lucas i alla fall. Sen när jag hade kommit hem från när jag hade gått ut med hunden så pratade jag fortfarande med han och jag kände inte mina händer frös så himla mycket haha! Men nu måste jag göra lite läxor haha ska skriva om en bro haha WTF?!?!? 
Men puss <3
 
 
Lite bilder på svenska (tror jag att det va) Hahah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0