29 november

Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag har inte bloggat på ett tag. Men jag har inte haft tid. Imorrn så drar jag till Landskrona så jag kommer inte blogga på hela helgen. 
Kanske gör ett inlägg men tror inte det. Men jag kommer göra säkert göra ett inlägg på måndag då kommer jag skriva om vad och hur det har gått i helgen. Bilder hoppas jag. 
 
Men idag när jag vaknade så va det snö. så jag satte på mig varma kläder. Det var tråkigt i skolan. För det har bara vart tråkiga lektioner. Men efter skolan så gick jag, Hanna och Matilda hem till Hanna. 
Vi hade kul. Sen kom Gustav, jeppe och lucas hem till hanna. De värmde sig sen efter det så gick vi ut. Vi körde snöbollskrig, Jeppe, gurra och lucas mullade mig det var kul men ändå taskigt. Men också så höll vi på så ett tag. Sen så gick vi in igen till hanna. Alla var blöta men sen så hade vi sminkkrig. Så det har vart en skitrolig dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0