21 november

Heej heej bloggen! 
 
Ledsen att jag har inte bloggat så bra! Men jag har inte hunnit att skriva så mycket! 
Men idag är det onsdag och idag i skolan hade vi sjuktroligt. I skolan så var det 70-tals dag. Nästan alla va utklädda det var sjuktkul. Jag går i musikproffilen och vi uppträde "sweet home alabama" Jag tyckte det lättbra. Sen där efter så gick vi upp till våra klassrum. Vi hade typ rast i 10 min sen så skulle vi äta och sen efter det så hade vi ungefär rast i en timme så vi gick ner till pingisen och spelade karioker, jag och mina kompisar sjöng "dancing queen" med Abba. Det var sjuktbra alla i publiken sjöng me. Haha har nästan tappat rösten. Men det var sjuktroligt. Det kommer två bilder nu från idag sen kanske det kommer mera bilder får se men vi ses puss puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0