12 november

Heej heej alla bloggläsare! 
 
Idag är det måndag! Det var en sjukt rolig måndag. I skolan så åkte vi till eriksdalsbadet för att göra ett simtest. Det var lite jobbigt men det var skönt att göra det. Efter man hade gjort det så fick man göra precis va man ville. Så typ alla gick till äventyrsbadet och badade. Vi hade sjukt roligt. Jag Moa, Amanda och Ebba och några till var kvar där medans alla fick åka hem. Vi var ungefär klara tre sen så kom vi typ hem runt fyra Moa hängde med mig hem för vi skulle på träning så vi gjorde några pannkakor fast dom blev jätteäckliga men sen tittade vi på klockan och då var den fem och det var då våran träning började så jag skyndade på mig att byta om medans Moa stresade mig!! Men en jättebra/jobbig träning. 
Imorrn är det tisdag och då ska jag till tekniska museumet med alla 6:or. Men nu måste jag gå puss puss <3
 
Det var en bild på oss innan vi skulle gå 
 
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0