Sova över

Heej!
 
Idag så drar jag till Amanda och sover över där med Mattis och deras kompis Emma. Jag känner inte Emma men vi kommer lära känna varandra, Hon verkar snäll, Men jag åker till dom runt fem, sex. Vi kommer ha jättekul. Vet inte ifall jag kommer blogga. Jag får se. 
Men snart så kommer min morbror och hans flickvän. Dom ska hjälpa mig med att installera alla sims3, dom kommer också ge presenter från min mormor, morfar och både mina mostrar. Men kommer nog göra ett inlägg på det eller nått.
Men imorrn så kommer Hanna hem till mig. Vi kommer ha askul. 
Men hemma hos Amanda kommer vi ha jättekul! 
Jag vet inte direkt vad vi ska göra men jag får seeee. 
Men vi ses puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0