Onsdag26december2012

Tjaaaaaaa tjaaaaaaa bloggen Wilma här! 
 
Ja idag är det onsdag och idag runt ett så åkte jag och Fannie hem från pappa. Innan ett så hängde jag med pappa,maria, william, arvid och Marias bror och hansbarn med att åka pulka nånstans. Jag vet inte vart vi åkte pulka men det var kul. Men sen idag när vi kom hem till mamma så kramades jag och mamma. Haha Smilla (minhund) hade längtat efter mig jättemycket! Men jag och smilla gosade lite och sen så kom min kusin, min morbror och min morbror flickvän. Vi tittade lite på tv sen så skulle vi äta, sen efter det så skulle vi äta efterrätt. Sen så skulle vi öppna lite paket för vi hade en liten julafton. Det jag fick va lite hundkräm, parfym, strumpor, prisentkort på H&m och 500 kr. Ja det var typ det. Jag blev jättenöjd med allt. Sen efter det så gick jag och Ida (min kusin) vi gick ut för att tända lite tomteblås. haha det var kul. 
Just nu så städar jag lite i mitt rum så jag måste fortsätta så vi ses, bloggar mer senare puss 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0