Nyår

Heej alla bloggläsare!
 
Ja gott nytt år nudå! Jag kommer kanske va med min kompis Josse, Håller på att skriver med hon nu! 
Annars ska jag nog titta på tv och ha det inte så roligt. Men vi får se. Jag hoppas Josse kan. 
 
Igår va Hanna här, Vi hade verkligen jättekul! Vi sminkade oss som värsta mogot. Haha vi hade skitkul. 
Runt elva så kom mamma hem dom då sa hon att polisen var hos oss jag och Hanna blev skiträdda, 
Min brevlåda hade blivit sprängd/bombat av tre killar som min syrra känner. Så just nu har vi ingen brev låda hahaha. Det var det galnaste vi hade gjort. Haha, medans polisen och våra grannar pratade med oss så var jag och Hanna fullt med smink och vi såg ut som värsta spökerna eller fula människor, vi var iaf fula. Haha. 
Ja det var våran kväll. Haha. 
 
Så vi ses puss
 
Ja vi så snyyyyyyyygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0