Lördag

Heej heej bloggen!

Ledsen att jag har inte bloggat idag men har inte hunnit. Men idag runt elva så åkte jag pappa Fannie (mina syrra) och pappa tjej Maria. Vi åkte och handlade medans en städerska städade vårt hus. Vi handlade lite mer julklappar sen så handlade vi mat sen runt tre så åkte vi hem. Vi gick upp för städerskan städare fortfarande så vi gick upp och slog in julklappar. Sen efter ett tag så var vi färdiga och då var vår städerskan också klar så då körde Maria hon till brunnängs. Sen nu så bloggar jag och inte gör så mycket. Men imorrn är det söndag (dagen innan julafton) då kommer mina halvbröder och min farfar hit vet inte vilken tid men de kommer när dom kommer. Men jag Fannie och mina halvbröder ska klä grannen. Sen på kvällen ska vi köra Bingolotto. Det är nån uppesittakväll. Ja vi ska äta lite knäck och kola, och sen på
Måndag så är det julafton :D men vi ses puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0