Hos rebecca.

Heej heej bloggen!
 
Ledsen att jag bloggade inte igår. Jag orkade inte. Men från fredags till lördags så sov jag hos Rebecca. De som var med va Matilda, Ebba, Amanda jag och Rebecca. Vi hade jättekul. Vi åt godis, ben&jerrys vi åt thaimat. Det var jättegott. Sen så bäddade vi i rebeccas vardagsrum . och vi gjorde många pyraminer och vi hade jättekul sen så kollade vi på film. Matilda gick och la sig tidigt men det var bara för hon skulle bort nästa dag tidigt. Medans filmer var på så tog vi några fula bilder :D Sen så började vi messa min kille och skickade fula bilder och allt haah.! Men nu kommer några bilder hoppas dom är fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0