Hemma hos pappa

Heej alla sötisar!

Ledsen att jag har inte bloggar på hela dan men har inte haft tid. Men idag var det sista dagen i skolan innan jullov. Så himla skönt men äntligen lov. Men idag i skolan så hade jättekul sista dagen. Sen efter skolan så åkte till Mölnvik och åt på donken och gick till Lindex med Amanda Hanna och Mattis. Sen efter det så kom Pernilla till Mölnvik vi åkte till Nacka för att köpa julklappar. Jag köpte en hel del. Men sen efter så åkte jag hem till pappa haha vi åt på donken som middag. Sen så kollade vi på tv och nu har jag tråkigt är lite trött men bu bjuder jag på en bild från när jag Hanna och Amanda va hemma hos Mattis ha en trevlig kväll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0