Hem

Heej heej bloggen! 
 
Imorse så var jag och mitt lag tvungen att gå upp tidigt, för att fixa tills tävlingen. Så vi fixade oss sen så gick vi till matsalen för att äta frukost. Sen efter vi hade ätit frukost så gick vi till tävlingen. Vi värmde vi upp sen så tränade vi tävlings varven. Det gick jättebra för mig. Sen så tävlade vi, vi kom inte till final men vi kom 15 plats av ungefär 60 lag. Det tycker jag är jättebra. Sen så packade vi och åt lunch sen så kollade vi på finalen sen så åkte vi, Så just nu sitter jag på bussen. Det är ungefär 3 timmar kvar tills vi är hemma. Det ska bli jätteskönt. 
Jag tyckte det var jättekul att tävla. 
 
Jag kommer inte blogga ikväll för jag kommer hem så sent och jag har mycket att göra. 
Men imorrn så är det måndag och då är det skola, efter skolan så kanske jag är med kompisar vi får se. 
 
Men vi ses puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0