Dagen+ Luciatåg imorrn

Heej heej bloggen! 

Ledsen för att jag har inte bloggat idag, men jag har inte haft tid. Ja det har vart en chilldag i skolan. Sen efter skolan så hängde Lucas (min pojkvän) med mig hem ENSAMMA. 

Men du fattar väl vad vi gjorde ;)
Men sen typ nånting med sju så var han tvungen att gå. 

Men sen imorrn så är det Luciatåg i skolan. Jag skulle ha vart med i tåget men jag ska va med nästa år istället. 

Men vi slutar halv ett imorrn LYX vet inte vad jag ska göra efter får se men måste gå nu puss hej.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gjorde ni?

Svar: Vadå "vad gjorde vi?
wilmaaalindahl.blogg.se

2012-12-13 @ 18:28:22
Postat av: Anonym

JA men jag mena vad gjorde du och Lukas

2012-12-16 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0