Annan dag jul

Heej heej bloggen!
 
Ja idag är det den 25 december och annan dag jul. Jag vakande runt elva halv tolv. Jag åt frukost och tittade på film. Sen så fixade jag mig orning. Sen så skulle vi grilla korv men medans vi väntade så åkt jag och min syster fyrhjulning. Det var jättekul. Fyrhjuningen är pappas, vi brukar köra och åka på dom.
Sen så körde vi några varv sen så skulle vi äta korv. Jag åt 2 st (tror jag) sen så gick jag in för jag frös. Så jag bytte om och städade lite i mitt rum, Sen efter det så gick jag till vardagsrummet så just nu tittar jag på film. 
Så vi ses puss
 

Kommentarer
Postat av: Bellis

Haha är det inte juldagen idag? <3

Svar: Igår var det juldagen. Det är ju i usa det är juldagen
wilmaaalindahl.blogg.se

2012-12-25 @ 17:15:21
URL: http://bellafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0