2012

Hur har 2012 varit?: Början och innan sommarlovet så var det inte som jag hade tänkt mig. Men sen efter sommarlovet så var det mycket roligare.
 
Vilket har varit bäst?: Det som har varit bäst det är nog att jag har fått riktiga vänner. 
 
Vilket har varit sämst?: Jag vet inte kommer inte nått nu
 
Vad har du gjort förnått?: I april så fyllde jag 12 år, jag byte skola från brunnskola till hemmestaskola, Jag har varit på grönan minst 30 gånger i sommras. 
 
Har 2012 vart dit bästa år?:  Nej, Jag tycker inte det. Eller när sommarlovet var slut så tyckte jag att det blev mycket roligare. 
 
Kommer 2013 vara bättre år en det här? Jaaaaaaaaaaa det kommer vara bäst!
 
Vad är dit bästa minne från 2012?: Att jag byte skola för första gången och va på grönan flera gånger och hade jättekul. 
 
Har du gjort nått speciellt 2012?: Ja jag har ju byt skola och träffar jättefina vänner som betyder sjukt mycket för mig.
 
Hur vill du att 2013 ska vara?: Jag vill att det ska vara mycket roligare det kommer vara bäst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn♥
Kom ihåg mig?

♥Din E-postadress♥: (bara jag som ser)

♥Din blogg andress♥:

♥Kommentera här gärna♥:

Trackback
RSS 2.0